DIGITAL MARKETING
SOCIAL MEDIA |

Αναλαμβάνουμε όλους τους τομείς του  Digital Marketing στα social media  με το σύνολο των στρατηγικών και τεχνικών που περιλαμβάνουν

Διαχείριση Περιεχομένου (Content Management)
Διαφήμιση στα Social Media (Social Media Advertising)
Διαχείριση Κοινού & Αλληλεπίδρασης (Community Management & Engagement)
Ανάλυση & Αναφορές (Analytics & Reporting)
Επιρροή και Συνεργασίες (Influencer Marketing & Partnerships)
  • Συνεργασία με Influencers , youtubers

    Επιλογή και συνεργασία με άτομα που έχουν επιρροή στο κοινό σου για να προωθήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου.

  • Στρατηγικές Συνεργασίες (Collaborations)

    Συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις ή δημιουργούς περιεχομένου για κοινές καμπάνιες.

  • ηλεκτρονικες διευθύνσεις (proprietary domains)

    Η εταιρεία μας προσφέρει τη δυνατότητα προβολής και προώθησης της κοινωνικής σας παρουσίας (social media) μέσω των δικών μας ειδικά διαμορφωμένων ηλεκτρονικών διευθύνσεων (proprietary domains), όπου θα προβάλλεται το κεντρικό σας URL, καθώς και όλες οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιείτε. Αυτό θα βοηθήσει στη συγκέντρωση της κίνησης και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς σας (brand awareness), ενώ παράλληλα θα παρακολουθούμε τις αναλυτικές μετρήσεις (analytics) για να βελτιώσουμε την απόδοση της στρατηγικής σας

Βελτιστοποίηση Προφίλ (Profile Optimization)

social εφαρμογες ορολογιεσ |

Facebook
Instagram
Youtube
  • Single Post: Μια εικόνα, βίντεο, link ή απλά κείμενο. Είναι το βασικό εργαλείο για ενημερώσεις, κοινή χρήση άρθρων, ή οποιοδήποτε είδος πληροφορίας θέλεις να περάσεις στο κοινό σου.
  • Facebook Stories: Παρόμοιο με τα Instagram Stories, είναι ιδανικά για σύντομες ενημερώσεις ή αυθόρμητο περιεχόμενο.
  • Facebook Live: Ζωντανή μετάδοση, όπως και στο Instagram, για να έχεις άμεση επικοινωνία με το κοινό σου.
  • Facebook Group Posts: Posts μέσα σε groups όπου μπορείς να κάνεις πιο στοχευμένες συζητήσεις ή να μοιραστείς πληροφορίες με πιο συγκεκριμένο κοινό.
  • Facebook Ads: Πληρωμένες διαφημίσεις που μπορούν να εμφανίζονται στη ροή, στις ιστορίες, και αλλού. Εξαιρετικό για στοχευμένο μάρκετινγκ.
  • Single Post: Ένα απλό post με μια εικόνα ή βίντεο και caption (περιγραφή). Χρησιμεύει για να μοιραστείς συγκεκριμένο περιεχόμενο, όπως μια φωτογραφία, ένα quote, ή μια ενημέρωση.
  • Carousel: Ένα post που περιέχει πολλές εικόνες ή βίντεο (έως 10) που οι χρήστες μπορούν να "σέρνουν" αριστερά/δεξιά. Είναι καλό για tutorials, ιστορίες σε κεφάλαια, ή για να δείξεις πολλές όψεις ενός προϊόντος.
  • Instagram Stories: Φευγαλέα περιεχόμενα που διαρκούν 24 ώρες, ιδανικά για πιο άμεσα updates, δημοσκοπήσεις, Q&A, ή για να δώσεις μια πιο "πίσω από τις κάμερες" ματιά.
  • Reels: Σύντομα βίντεο (έως 90 δευτερόλεπτα) που μπορείς να επεξεργαστείς και να κάνεις πιο δυναμικά με μουσική, εφέ, κ.λπ. Εξαιρετικό για αυθόρμητο περιεχόμενο, trends, και για να φτάσεις σε νέο κοινό.
  • Instagram Live: Ζωντανή μετάδοση για άμεση επικοινωνία με το κοινό σου, ιδανικό για Q&A, παρουσιάσεις προϊόντων, ή συζητήσεις με συνεργάτες.
  • YouTube Video: Βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, καλό για tutorials, vlogs, παρουσιάσεις προϊόντων, κ.λπ.
  • YouTube Shorts: Σύντομα βίντεο, παρόμοια με τα TikTok ή Reels, ιδανικά για γρήγορα, δυναμικά περιεχόμενα που θέλεις να φτάσουν σε μεγαλύτερο κοινό.
  • YouTube Live: Ζωντανές μεταδόσεις, κατάλληλες για παρουσιάσεις, Q&A, ή συνεδρίες με το κοινό σου.
Twitter/x
LinkedIn
TikTok
  • Tweet: Σύντομα μηνύματα μέχρι 280 χαρακτήρες, με εικόνες, βίντεο ή links. Είναι καλό για γρήγορες ενημερώσεις, αστεία, ή να μοιραστείς άρθρα.
  • Thread: Αλληλουχία από tweets που συνδέονται μεταξύ τους για να πεις μια πιο μεγάλη ιστορία ή να δώσεις αναλυτική πληροφορία.
  • Twitter Spaces: Ζωντανές ηχητικές συνομιλίες, ιδανικές για συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο με το κοινό σου ή με άλλους επαγγελματίες.
  • Twitter Polls: Δημοσκοπήσεις όπου το κοινό μπορεί να ψηφίσει και να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σου.
  • Single Post: Συνήθως επαγγελματικό περιεχόμενο, άρθρα, εικόνες, ή βίντεο. Είναι καλό για να μοιράζεσαι επαγγελματικές εμπειρίες, επιτεύγματα, ή να συνδέεσαι με επαγγελματίες του χώρου σου.
  • Article: Εκτενές κείμενο σαν blog post μέσα στην πλατφόρμα, ιδανικό για να μοιραστείς σκέψεις ή αναλύσεις σε βάθος.
  • LinkedIn Stories: Φευγαλέα, σύντομα videos/εικόνες, παρόμοια με τα Instagram/Facebook Stories αλλά σε πιο επαγγελματικό πλαίσιο.
  • LinkedIn Live: Ζωντανές μεταδόσεις, κυρίως για επαγγελματικά webinars, συζητήσεις, ή παρουσιάσεις.

TikTok Videos: Σύντομα βίντεο (έως 3 λεπτά, αν και το ιδανικό είναι 15-60 δευτερόλεπτα), με μουσική, φίλτρα, και εφέ. Κατάλληλο για trends, χορευτικά, challenges, ή δημιουργικό περιεχόμενο που μπορεί να γίνει viral.

δειτε: η Χρησιμότητα του καθε social

 Όλα εξαρτώνται από το είδος του περιεχομένου που θέλεις να μοιραστείς και το κοινό που στοχεύεις!

  • Brand Awareness: Reels, TikTok, YouTube Shorts, Instagram/Facebook Ads.
  • Ενημέρωση: Single Post, Twitter/X Tweet, LinkedIn Post.
  • Ενδυνάμωση Κοινότητας: Instagram/Facebook Live, Twitter Spaces, Facebook Group Posts.
  • Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: YouTube Video, LinkedIn Article, Twitter Threads.
  • Αμεσότητα / Επικαιρότητα: Stories, Tweet, Instagram/Facebook Live.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕς ΔΙΑΣΤΑΣΕΙς

Για κάθε social υπάρχουν οι ιδανικές προβλεπόμενες διαστάσεις ώστε να υπάρχει απόλυτη συμβατότητα και εφαρμογή

instagram

  • Post (φωτογραφία)

    • Τετράγωνο: 1080 x 1080 px (αναλογία 1:1)
    • Κατακόρυφο: 1080 x 1350 px (αναλογία 4:5)
    • Οριζόντιο: 1080 x 608 px (αναλογία 1.91:1)
  • Instagram Stories

    • Διάσταση: 1080 x 1920 px (αναλογία 9:16)
  • Instagram Reels & IGTV

    • Διάσταση: 1080 x 1920 px (αναλογία 9:16)
    • Συμβουλή: Φρόντισε το κύριο περιεχόμενο να είναι στο κέντρο (μέσα σε 1080 x 1350 px) για να μη "κόβεται" το κάτω ή πάνω μέρος από τη διεπαφή.

facebook

  • Post (φωτογραφία/βίντεο)

    • Οριζόντιο: 1200 x 630 px (αναλογία 1.91:1)
    • Κατακόρυφο: 1080 x 1350 px (αναλογία 4:5)
  • Facebook Stories

    • Διάσταση: 1080 x 1920 px (αναλογία 9:16)
  • Facebook Cover Photo

    • Διάσταση: 820 x 312 px (για desktop), 640 x 360 px (για κινητά)
  • Facebook Video

    • Κανονικό βίντεο: 1280 x 720 px (16:9)
    • Κατακόρυφο βίντεο: 1080 x 1350 px (4:5) ή 1080 x 1920 px (9:16)

linkedin

  • Post (φωτογραφία):

    • Διάσταση: 1200 x 1200 px (αναλογία 1:1)
  • Cover Photo για προφίλ:

    • Διάσταση: 1584 x 396 px
  • LinkedIn Stories:

    • Διάσταση: 1080 x 1920 px (αναλογία 9:16)
  • Video:

    • Οριζόντιο βίντεο: 1280 x 720 px (αναλογία 16:9)

twitter

  • Post (φωτογραφία):

    • Διάσταση: 1200 x 675 px (αναλογία 16:9)
  • Cover Photo:

    • Διάσταση: 1500 x 500 px
  • Βίντεο:

    • Οριζόντιο βίντεο: 1280 x 720 px (αναλογία 16:9)

youtube

  • Thumbnail:

    • Διάσταση: 1280 x 720 px (αναλογία 16:9)
  • Βίντεο:

    • HD: 1280 x 720 px
    • Full HD: 1920 x 1080 px

tiktok

Βίντεο: 1080 x 1920 px (αναλογία 9:16)